Tre saker att bäva inför

Det finns tre saker som jag bävar för att göra, men när det väl är gjort känns det så skönt att det är avklarat!
Det är bilbesiktningen, tandläkaren och gynekologbesöket. Nu är alla tre avklarade för i år, så nu kan jag koppla av ett tag. För övrigt har dagen förflutit lugnt. Jag och min syster har besökt hennes vän Tertu och åt lunch med henne på en av stadens restauranger, Krydda.







Grannens barnbarn Hanna har varit här och klippt mitt hår. Jag visade bild av en modell, och sa att jag ville bli klippt så och helst se ut som modellen för övrigt också. Hanna sa att det första kunde hon stå till tjänst med, men det andra var nog omöjligt. Så jag fortsätter att vara mitt gamla jag.

Även kvällen har gått i lugnets tecken. Vi tittade på programmet "Tillsammans med Strömstedts". De besökte Peter "Foppa" Forsberg och hans familj i Domsjö utanför Örnsköldsvik. Övik är en av mina favoritstäder. Där är min son född, och där har vi tillbringat många härliga somrar hos underbara vänner.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Måndagstankar i v. 30