Siktar framåt

Det jag kan göra nu,
är att sikta framåt, 
och ta här och nu som det kommer 
Är liksom inte så mycket att välja på!


Min julklapp till barn/barnbarn frös ju inne på grund
av pandemin. Nu gör jag ett nytt försök, denna gång
med den här duon. Dom är ju helt magiska!
Har bokat biljetter, men först till den 21/11, så nu 
håller jag tummarna för att det kommer att gå av stapeln!
Passar ju både barn och vuxna!
Dessutom är det min sons födelsedag då.

Jag har inte heller slagit kursen om Yllebroderi ur hågen.
Den skulle eventuellt komma igång i höst 
sade kursarrangören, så det hoppas jag mycket på.





Visst är det vackert!

¤¤¤¤¤¤¤



 


Kommentarer

  1. Ja, det är ju det enda vi kan göra...sikta framåt och hoppas på att det någon gång kommer igång med allt roligt vi ska hitta på!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men ååh vilka vackra yllebroderier! Hoppas att livet något så när återgår till ett slags "normalläge" så att vi kan göra alla roliga saker vi saknar nu.
    Skönt att du fått tid för vaccinering. Min man fick sin första spruta idag.

    SvaraRadera
  3. Lite samma läge här, vad skulle man ge en 9-åring i present? Och hur ska man tänka framåt? Jag är inte den som ränner på olika evenemang, ändå är det så trist att inget anordnas som förr. Vi kan bara hoppas att vi snart alla har fått vaccin och kan lätta på restriktionerna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Måndagstankar i v. 30