Glad midsommar

önskar jag er alla!


 

Kommentarer

  1. Glad Midsommar till dig med:-) Å tack för kvällens skratt:-)

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig med en Glad Midsommar. Jag måste nog hålla med grodan. Ibland ser det väldigt konstigt ut när alla hoppar runt midsommarstången

    SvaraRadera
  3. Nu är vi inne på finalen av Midsommarhelgen men jag hoppas att du haft en fin helg. Har saknat dina inlägg på bloggen men tänkt att du säkert jobbar inför flytten. Njut också av den härliga sommaren som vi fick efter den väldigt kyliga våren. Kram 🤗

    SvaraRadera
  4. Det stämmer precis Ingegerd. Jag känner mig faktiskt lite stressad just nu. Vad mycket prylar och skit man sparat på sig! Jag vinglar upp och ner för vindsstegen, ut till gårdboden, iväg till återbruket, vidare till Brödet & Fiskarna (second hand), packar i lådor, och försöker komma underfund med vad jag måste göra mig av med i möbelväg. Får ju betydligt mindre yta att möblera när jag kommer till stan.

    Har du firat midsommar i Övik? Hoppas hur som helst att du haft en härlig midsommar, och det hoppas jag att ni andra, BP och Gunnel, också haft! Vi hörs! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Måndagstankar i v. 30