Fem en fredag v. 3: Målbild

Jösses! Är det redan dags för fredagsfrågorna?! Känns som det var igår som jag svarade på dom förra!
Det får bli fem snabba!

1.  Vad gick du i mål med senast?
Första promenaden på månader idag. Gick i mål efter nästan tre timmar! 😲

2.  Vad blir du inte klar med?
Tycker inte jag blir klar med någonting nu för tiden! Påbörjar än det ena, än det andra, men slutför ingenting.😕

3.  Hur skulle du vilja göra om hemma?
Rensa det som jag inte rensade ut när jag flyttade in för ett halvår sedan. 😓

4.  Vad siktar du på i helgen?
Att känna mig levande och aktiv! 😜

5.  Vad är något du vill göra i år?
Bygga en altan! 😅

¤¤¤¤¤¤¤

Ha en bra helg!





Kommentarer

  1. Det var verkligen korta och koncisa svar. Å visst flyger tiden iväg, och det kan knappast har med åldern att göra, inte med att man har roligt heller nuförtiden;-)

    En tre timmars promenad - WOW! Det var nog 2017 jag lyckades med den bedriften. För tre timmar är ungefär lika med 15 kilometer. Stort GRATTIS!

    Att inte bli klart med någonting - här har jag ett tips. Påbörja ingenting nytt istället. Håll dig till "det gamla vanliga" som du trivs med, strunta i nya projekt och blogga mera;-)

    SvaraRadera
  2. Det var en rejäl promenad, jag tar mig ut varje dag, kortare tid

    SvaraRadera
  3. du har verkligen rätt i att det inte känns som om det gått en vecka mellan två Fem en fredag. en altan är väldigt trevligt.jag väntar på att kunna flytta ut på min. otroligt imponerande med en promenad på tre timmar.

    SvaraRadera
  4. Ja jösses så imponerande med en tre timmar lång promenad!
    Hoppas du har en skön fortsättning på helgen hälsar en nybliven glad farmor!

    SvaraRadera
  5. Tre timmars promenad första gången du promenerar på länge! Det var nog att sätta målen högt! Då lär du inte ta dig ur sängen på ett par dagar, annars brukar man börja med en kvarts promenad, o om det känns bra öka lite successivt. Vissa verkar dock ha siktet inställt på maraton...
    Jag orkar inte ens kalla något för projekt längre, men precis som du vill jag göra något ute i vår, min lilla uteplats var helt försummad när jag flyttade hit i somras o då blev det inte av att anlägga något där.
    Kram från pörtet

    SvaraRadera
  6. Jooo ni! Det var då rakt inte meningen att vara ute så länge, men jag promenerade med en god vän, och vi bara gick och gick, fast i maklig takt och med mycket prat. Gick ut genom min dörr 12.45 och in igen 15.30. Trodde själv att jag skulle ha jätteont i lederna idag, så jag strechade noggrant. Och jag har inte värre ont än annars! Tror det beror på att jag gymmar varje morgon!
    Och du har helt rätt BP! Jag påbörjar alldeles för mycket, och då är det lätt hänt att det inte blir någonting klart i stället! Ska försöka bättra mig! Det värsta är ju att jag tycker att varje projekt jag påbörjar är så himla roligt! Tills något ännu roligare dyker upp.🙄 Kram på er!

    SvaraRadera
  7. Jag flyttade in för lite mer än ett år sedan o jag har inte heller fått det där med att rensa ur o få alla flyttlådor tomma... skyller på att jag jobbar för mycket ;)
    Ha en fin vecka

    SvaraRadera
  8. De var en rejäl promenad du tog. Vet inte hur fort du går men på 3 timmar kommer man långt:) Jag tillhör de där som påbörjar o gör klart till 99%. Just nu ligger jag lågt med alla inköp, göra om osv av rutiga skäl och randiga orsaker. Helgen är gången och var bra. Hoppas du kände dig levande och aktiv. Bygga altan låter kul. Hoppas din vilja går i uppfyllelse så de står en altan där rätt som det är.
    Kramiz

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Fem en fredag v. 11: Blandat