Alla Hjärtans dag

hoppas jag blir lika bra som alla andra dagar! Hjärtekram!






 

Kommentarer

  1. Åh, mina favoritblommor, jag ÄLSKAR löjtnantshjärtan! Har t.o.m. kaffekoppar som pryds med dessa blomster. (Eftersom jag inte dricker kaffe så blir det gäster som får "äran".)
    Hjärtekram tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Kina, om du vill se min "löjtnantshjärtan-samling" så finns den här: ;)
    https://pysselochpinaler.blogspot.com/2010/10/lojtnantshjartan.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen en underbar blomma. Hade den i min rabatt när jag bodde på landet. Gick in för att kolla på sidan du tipsade om, men det stod "sidan du letar efter går inte att hitta i den här bloggen". Kollade om jag skrivit precis som du, och det hade jag. Kram till dig!

      Radera
    2. Datorer! Minsta lilla så trilskas de. ;) --- Om du går in på "Pyssel och Pinaler" (min andrablogg), som du hittar i högermarginalen på "Snaquesaligt". Då kan du söka dig till 23 oktober 2010, där är samlingen av löjtnantshjärtan. Dessa skönheter! --- Eller om du vänsterklickar och markerar den givna adressraden ovan (den ska bli blå) sedan högerklickar du och klickar på "Kopiera" och sedan klistrar in i adressfältet så ska det fungera. Jag testade det och kom rätt.

      Radera
  3. Hoppas att dagen blev som du önskat det:-) Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack BP, med middag hos son med familj. Min sonhustru gör världens goaste friterade kycklingvingar och det fick vi. Hoppas din dag var bra också! Kram!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Måndagstankar i v. 30