Fullständigt oanständigt!

Jag tycker det är fullständigt oanständigt att gotta sig i andra människor liv och leverne, vare sig det är grannen eller någon känd person. 
Där tycker jag verkligen att medierna är dåliga förebilder. Dom snaskar i kändisar privatliv, skriver vilseledande rubriker, hänger ut oskyldiga, smyger i buskarna för att få en bra bild. Jaa, använder sig av helt oseriösa metoder.

Jag har föga intresse av om en kändis är otrogen, om någon köpt en lyxvåning, vem som dejtar vem! Jag skiter t.o.m. i om grannen vänstrar, bara dom inte drar in mig i det hela! 
🙈🙉🙊

(Bloggutmaning 28 dagar i februari 2023, Orsakullan som blev mamma vid 20)

Kommentarer

  1. Och då är det ändå ingenting jämfört med drevet i till exempel England. Tror du skulle bli förvånad att veta hur många kvinnor - nej inte män - gottar sig i kungligt skvaller. För att inte tala om alla så kallade influencers som blivit miljonärer på att lägga upp sina privatliv på bloggar och Instagram. Har undrat många gånger varför det inte finns fler manliga bloggare/instagrammare...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Måndagstankar i v. 30