Rocka sockorna,

för att jag gillar olika så klart!

 

Kommentarer

  1. Bra där! Bloggade också om sockorna, men glömde sätta på mig två olika. Det får vara tanken som räknas;-)

    SvaraRadera
  2. Jag är med och rockar. Missade det på bloggen idag men med är jag- Och tanken får räknas Både den idag och andra dagar.

    SvaraRadera
  3. Absolut att att det är tanken som räknas! 👣🧦

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också olika, men just nu är det knappt jag hittar sockor överhuvudtaget! Lite rörigt mao. Men tidigare år har jag satt en ära i att rocka sockor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det! Jag tycker fortfarande att jag letar efter saker, fast det är två år sedan jag flyttade hit. Det KAN vara så att jag slängt det jag letar efter! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Måndagstankar i v. 30