Balansen i mitt liv. . . .


Min varma sida (alltså framsidan)




och den sköna skuggiga (på e.m.) baksidan



Har varit på avslutning för minsta barnbarnet (13 år). Det är bäst att passa på så länge man får! Åker runt på loppisar med därtill hörande mysiga luncher/fikastunder ute någonstans, gymmar då och då. I söndagskväll blev det grill hos "barnen" då en av dem fyllde 52. Idag bilbesiktning (det gick bra!) och på torsdag ska jag gå och lyssna på Jacke Sjöden igen. Också mycket altanhäng med en god bok/ett korsord, eller en god vän och ett glas vin. Just nu känns livet väldig sköööönt!

Ha det så gott! 💓





 

Kommentarer

  1. Låter helt underbart! Härligt att du njuter av den härliga sommaren på din fina altan. Så mysigt det ser ut där. Där skulle jag också trivas.
    Fortsätt och NJUT!!!

    SvaraRadera
  2. Härliga tider när du får umgås med familjen och vänner, njuter av sommarvädret och bara njuter! Mina tjejer börjar semestern efter midsommar så vi ligger lite lågt just nu. På helgerna ligger de på stranden, men där vill inte jag vara. Wow vilken fin uteplats du har, både blommor, och inredning är hur fin som helst. Min balkong består till hälften av en torkställning, har ingen i badrummet så badkläderna får torka där. Kram från pörtet

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Fem en fredag v. 11: Blandat