Fem en fredag v. 31: Mjukstart

 1.  Kan du nå ner till tårna om du böjer dig framåt?
Jaa, det är en av de övningar jag fått av både fysioterapeut och naprapat
för min värk i rygg/ben.

Oj, det blev fel böj!

2.  Vad är något du gör långsamt?
Det mesta nu för tiden! T.o.m. tankarna går långsammare. 

3.  Vad kommer du snart börja med igen?
Leta efter roliga kurser!





4.  Hur behåller du sommarkänslan?
Låtsas som om det regnar!


5.  Har du något planerat för hösten?
Nää, men jag ska rikta in mig på att göra roliga saker!






¤¤¤¤¤¤¤

Trevlig helg!





















      

Kommentarer

  1. Hahaha! Det var otroligt roliga svar på Elisas frågor. Speciellt den att du låtsas att det regnar. Har förstått att nästan hela Sverige inte behövde låtsas...
    Kul att du också når ned med fingertopparna. Det gör jag med. Gissar att det har att göra att man "krymper" efter 50;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va! Regnar det? Tur att man kan sitta inne och titta på fo.... Äsch jag bara skoja!
      Ha, ha, jaa, det måste beror på att man vuxit neråt som korumpan (som mamma sa).

      Radera
  2. Härliga svar och vilka festliga bilder. Tack, jag blev på gott humör med en gång.

    SvaraRadera
  3. Oh, ja, jag håller med, jag vill också göra roliga saker, såg nyss att man har parkour för seniorer i min närhet, men si där går gränsen. Jag är så stel och har så dålig balans att jag inte ens kan cykla längre, då ska man nog inte upp o balansera som en get på bergvägg.
    Jag har ju flyttat till stan så nu har jag för första gången chansen vara med i någon cirkel eller kurs. Undrar när studieförbundens kataloger kommer? Tack för påminnelse, tack för ljuvliga bilder och ha en riktigt fin och rolig vecka!

    SvaraRadera
  4. Jag riktar också in mig på att göra roliga saker till hösten och hoppas jag hittar någon kul kurs. Kram

    SvaraRadera
  5. Gillar svaren, speciellt det sista!
    KRAM-Susie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Fem en fredag v. 11: Blandat