Selfie

 
Vad kul! Selfien är tillbaka!
Det välkomnar jag verkligen! Frågorna hittar du hos https://klimakteriehaxan.blogspot.com.

1. Plagget som klär mig bäst?
Burkan, men jag har ingen.
(Får man skoja om det?)
2. Plagget som jag tar på mig oftast?
Mysbyxor och stor tröja (hemma).
Jeans och stor tröja (utanför hemmet)
3. Kravet jag ställer på mina skor?
Att de ska vara sköna!
4.  Vem behöver en regnjacka?
Det behöver väl de flesta.
5. Färgen som jag har på flest plagg?
Älskar orange, brunt, roströd, jaa höstfärger helt klart. 
Fast egentligen har jag nog mest svart och grått!
6.  Plagg jag kan lova att ni aldrig får se mig i!?
Pastellfärger och kläder med rysch och pysch!
¤¤¤¤¤¤¤






 

Kommentarer

  1. Haha, vissa dagar skulle burkan vara perfekt, utan minsta tvekan! Kul att du är med!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Älskar din humor. Och visst får man skämta om burkor, så länge man inte har läsare som bär dom till vardags;-)
    Du och jag älskar ju orange, så orange kläder är glada, fräscha och fina, tycker jag. Ditt svar på fråga 6 skulle kunna var mitt;-)
    Annars är vi helt överens, vilket inte är ett dugg förvånande;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ensamhet...

Fem en fredag v. 4: Isbrytare

Fem en fredag v. 11: Blandat